2010. március 15., hétfő

Mennyit eszik az agyad százon?

Ez lesz a jövő kérdése, már látom. Annyira elpuhulunk és annyira érdektelenek leszünk fizikai erőkifejtés terén, hogy már csak az agyunk lesz az, ami fogyaszt.
Hogy a saját kérdésemre válaszoljak: többet, mint hinném! Azt figyeltem meg ugyanis, hogy, ha egész nap nem csinálok egyebet, csak ülök a számítógép előtt és az agyam maximális fordulaton égeti a kalóriát, pillanatok alatt úgy emésztek, mintha minimum kocognék. Na, hát ha már ide jutottam, akkor ugy-e jöjjön az ok, ami a kérdés feltevését énbennem kiváltotta. Nos, az ok a mai nap majd' összes eseménye:

Blogfelvonás / kettes csapó:

Néha bizonyíthatónak érzem a felvetést, mely szerint a szerves anyag molekulái képesek homogén kapcsolatba lépni bármely szervetlen anyaggal és eggyé válni azzal a reakció folytán. Azaz attól félek, rágyógyul a seggem a forgószékemre, ha még egy órát ülök a gép előtt. Ma jóformán nem is csináltam semmit, ami ellehetetleníthette volna eme aktivításom teafőzés és halsütésen kívül.
Ültem tehát a gép előtt és gyilkoltam az agyam. Hogy mivel? Álljon itt egy pár példa: honfoglaló rendületlenül, gps navigációs programok kitanulása és felinstallálási kísérleteik, blogolvasás-értelmezés, elszánt háromórás blogkeresés, dalszövegfordítás-értelmezés, kémiatanulás + egy kicsi történelem. Ennyi jutott lestrapált eszembe.

Kisütött a nap, pedig már teljesen belenyugodtam, hogy áprilisig nem fogom látni. Eszembe juttatta magát, hogy legyen, mi az esőben tekerés közben hiányozzon. Március idusán, holnap, ugyanis futárhiányban fogunk szenvedni.
Dolgozni viszont remélhetőleg csak annyit fogok, hogy azért még valahogy megmutathassam magam márciusi, ífjú őseim szellemének, hogy "látjátok, azért én emlékszem tetteitekre", hamár olyan szépen bereklámoztam magam a Bihari Naplóban:
Ne kínlódjatok a kiolvasással, itt van a szövege Kedves Péter (25) kisvállalkozónak: "Igen, mindenképp részt veszek. Nem járok koszorúzásról koszorúzásra, de a Himnuszt mindenképp eléneklem. A lényeg a megemlékezésen és a tiszteletadáson van, ugyebár."

Finom volt a reggeli sült tőkehalfilé, amit "At"-nak köszönhetek. Nélküle nem jöhetett volna létre ez a bekezdés. Köszönöm!

Most, hogy immár sztár lettem, a változás kedvéért jöjjön a szokásos, majd irány a világ legkényelmesebb ágya!
Ti is álmodjátok azt, amire képtelenek vagytok nem gondolni.

Ja, és megjegyzendő, hogy ezennel elhatároztam, hogy napi bejegyzéseimben nem csak a száraz beszámolómat fogom közzétenni, hanem valami elvontabb dolgot is beszúrok. Háha fogom bírni. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése