2010. március 3., szerda

Kincses Kolozsvár

Meg kell hagyni, azért itt is vannak szép helyek, csak meg kell találni. Ma "K"-val voltunk a Tordai Hasadéknál. Szép volt. Úgy volt, hogy megnézzük a bányát is, ami idő hiányában nem sikerült, de úgy néz ki, hogy még holnap is itt maradok és akkor meg tudjuk tekinteni azt is.
A nap ezek után is változatosra sikeredett, találkoztam "And" volt osztáltársammal, kocsikáztunk kicsit, beszélgettünk, aztán meg lettem hívve egy ebédre, aztán eljöttem, eltévettem, visszataláltam, "L"-hez jöttem, "K"-hoz mentem, kajáltunk, gitároztunk, jó volt, visszajöttem, s most a kevés alvás miatt volnz az ágy, de nagyon. Nemsokára, a szokásos dolgok után meg is adom magam neki.

Finom volt a flekken a földrajz egyetem kantinjában "And" barátom jóvoltából, amit (meg "K"-nak az esti finomságot) ezúton is köszönök. Mert megérdemlik. ;)

Mára ennyi, nade holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése