2010. március 11., csütörtök

Vodka

Hogy is mondjam el, hogy szalonképes legyen? Ma voltam Debrecenben, hogy megtárgyaljuk az angol órák időpontját. A tárgyalgtás viszonylag jól sikerült. Csütörtökön és szombaton lesz minden héten angol, ami azt jelenti, hogy csütörtökön és szombaton kell menjek hetente Debrecenbe (a szakmai gyakorlat is szombaton van, így azt egybe lehet venni az angollal). A másik, hogy Debrecenből jövet megvásároltam a tegnap beígért vodkát. Vettem egy kis üveggel a Royal Vodkából, ami ugyebár holland, de Magyarországon is gyártják assziszem. Így néz ki:


(itt már üres)

Na, annak totál éhgyomorra megittam a felét s úgy megereszkedtem tőle, hogy alig tudtam főzni gyorsan egy szerencsétlen tojásrántottát, hogy legyen végre valami a gyomromban. Aztán megittam a másik felét is. Az a lényeg, hogy szédültem keményen (még most is) és olyan, mintha valaki fogná a hátgerincemben a velőt és attól fogva húzná lefele az agyamat. Egyensúlyozni akár féllábon is tudok behunyt szemmel, de kell nagyon koncentráljak. Ha nem figyelek oda, mindent verek le a kezemmel. Na mindegy. A lényeg, hogy ilyen, ha valaki részeg. Én nem vagyok az a szeszelős fajta és biztosíthatok mindenkit, hogy a mostani tapasztalatokból okulva nem is leszek. Ebben semmi jó nincs, ha csak az nem, hogy őszintébben és nyíltabban beszélek, mert az agyam nem képes eléggé mérlegelni a következményeket. Nade attól még szar.

A nap másik, korábbi részében: kiderült, hogy hál'Istennek volt mára elég futár, úgyhogy tiszta lelkiismerettel mehettem Debrecenbe. Volt még honfoglaló, agytágítás s nagyjából ennyi.

Finom volt a sonkás (szalámis) laskának a másik fele. Holnapra kituggya, mi lesz. Most a szokásos, majd Vodkánknak köszönhetően előreláthatóan 3 másodperc alatt alsz. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése