2010. március 13., szombat

Március, vagy december

Ha most reszetelődne az agyam és kinéznék az ablakon, nem tudnám eldönteni, melyik hónapban vagyunk. Még akkor sem, ha az agylenullázás egy hete történt volna s azóta lesném a klímát. Hihetetlen. Hogy ti is lássátok, miről beszélek, itt egy időjárás-előrejelzés:


Ennyit a jóidőről.

Ma voltam Debrecenben képződni. Megtanultam, milyen nehéz egyszerre három tányért vinni egy kézen és öt újjal tele tálcát hordozni. Kiöntöttem a tálcán lévő négy pohár vizet egy éles kanyarban, de a dobozos üdítő talpon maratd. Ezt csinálja utánam valaki! Készítettem elméleti menüsort és tálaltam is hozzá. Nem volt unalmas és élesben sem lehet olyan rossz. Már várom... de hát mikor volt az, hogy nem vártam?

Este úgy döntöttem, hogy elmegyek kocsmázni, mert van valami buli. Ennek másfél órája... Arra a következtetésre jutottam, hogy sokkal jobban tettem volna, ha nem csinálok semmit, csak úgy egyszerűen itthon maradok és ülök a - öt helyett - két kerekű forgószékemen enyhe 5 fokos dőlésszöggel. Határozottan jobban jártam volna. Igaz, hogy találkoztam néhány ismerőssel, de azt leszámítva semmi jó nem történt. S még jó füst szagom is van. Hát hurrá.

A nap jó pontja, hogy még hidegen is, de jól esett reggelre a tegnapi tojásrántotta másik fele, ami ugye direkt reggelire van kitalálva. A mező és madárcsicsergés hiányzott, de a téli hangulat ellenére sziporázó fantáziámmal és törhetetlen akaratommal szerényen odaképzeltem.

Most, hogy újraolvasom a bejegyzést, rájövök, hogy egy nem-én féle embernek bizony ez egy szar napnak minősült volna. De szerintem valahogy mégiscsak kellett ide, a hét ezen részére. Sőt, most, hogy gondolataim a szép fele kalandoznak, eszembe jut, hogy milyen jó dalt ismertem meg ma. Igazi kedvcsináló dzsessz. Hallgassátok szeretettel és fordítsátok le a szöveget hallás után, me lyrics még nincs hozzá. Ha mégis van, gyorsan kérem ideposztolni véleménynek!

Na jó, befejezem, me ma sokat jár a szám. Úgy néz ki, ha másban nemigazán sikerült, ebben akarom kiélni a boldogságom. De nem hagyom magam és áthelyezem holnap valami másba. Valami hasznosba. Várjátok csak.

Most a szokásos aztán alusz.
Megjegyzendő, hogy ma még - jobb híján - letörlesztettem a fekvőtámaszok elmaradását egy napra. Mindjárt utolérem magam szilveszter óta.

Aludjatok gyorsat s aktívat... több idő jut a holnapra ;)

...s erre megindult a vér az orromból. Most mondjam, vagy mutassam!?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése