2010. március 26., péntek

Tömör nap

Ma nem unatkoztam. Voltam lerakatban, biciklisbótban és vásároltam a két idegenbe vivendő biciklire eztazt, ami hiányzott, aztán felszerelgettem, de csak holnap fogom teljesen befejezni mindkettőt. De holnap is csak, miután visszajöttem Debrecenből, ugyanis egy alkatrészt Berettyóújfaluból kell elhozzak. Neten találtam a Deore LX kilenc sebességes hátsó váltót 20 Euroért s úgy döntöttem, hogy megéri.
Holnap estére tehát készenlétben lesz a két kirándulós bicikli, akiket majd Gyergyóból jövet, váradon kis szünetet tartva bedobálok a kocsiba és nyomás tovább Bécs iránt.

Mivel ma biciklikkel voltam elfoglalva, nem jutott időm a debreceni képzés előtt szaladni, így késő estére kellett halasszam. A képzés után fél tizenegyre verődtem haza farkaséhesen, úgyhogy muszáj volt gyorsan főzzek valamit, mert hát éhgyomorral mégsem futkorászhatok. Ettem is gyorsan virslis makarónit tejföllel (elfogyott a kenyér), ami - mint minden étel farkaséhgyomorra - nagyon jól esett. Utána vártam vaegy órát és rászántam magam a szaladásra. Túlélésre mentem, mert hát a gyomromban ott vartyogott a nagy tányér kaja, de láss csodát: hatalmasat szaladtam. Nemhogy jó tempóban kibírtam a távot, de még hatalmas rekordot is döntöttem (majdnem egy perccel). Úgy néz ki tehát, hogy izomláz nélkül jó szaladni még ha telehassal, akkor is.

Most jöjjön egy gyors agymenés, mert nincs erőm hosszabbra: nem szeretek kedvenc zenémről, filmemről, szinészemről, kajámról stb beszélni. Valahogy nem esik jól. Több dolog miatt is:
Egy: olyan, mintha elárulnám magam.
Kettő: magam sem tudom meghatározni, mikor mi a kedvencem, mert hangulatfüggő s emiatt változó.
Három: miért határozzam meg, ha úgyis mindegyre változik. Ennyi.
Nem tudom, más hogy van vele. Nekem sok szimpatikus dolgom van, de egyik se kedvenc. Lehet, hogy még éretlen vagyok? Lehet, hogy túl érett? Lehet, hogy nem érdekel!

A nap zenéje a nagy rohanásban: Leonard Cohen - In my secret life.

Fáradt vagyok. Most jön a szokásos, aztán aktív alvás, mert holnap még a mainál is keményebb nap jön.

Ja s eleget tettem tegnap lejegyzett rajongásomnak: többek között vettem egy kilométerórát az egyik biciklire.

Mindenkinek jókat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése