2010. március 12., péntek

Nesze tavasz

Kint épphogy nem havazik. Egész nap szitált az eső és két fok körül járt a hőmérséklet. Mostanában, ha valaki a globális felmelegedést említi, röhögnöm kell. Hogy mondhatják azt, hogy a hőmérséklet melegedik, ha egyre hidegebb van. Hameg csak száz év múlva fog emelkedni a hőmérséklet igazából, akkor miért nem beszélünk legalább ideiglenes globális lehűlésről. Ez nekem magas.

A vodkának még reggel is éreztem a hatását egészen addig, mig le nem nyomtattam egy jó lekváros laskával.

Megnéztem a "The Blind Side" című filmet, ami szerintem sokkal jobban megérdemelte volna az oszkárt, dehát nem én pontozom.

Dolgozni csak keveset kellett, de az is elég volt ebben a rossz időben.
Volt ma még honfoglaló s kis agytágítás, meg blogolvasás.

Finom volt az esti szalonnás tojásrántotta, köszönöm a tippet! A mai bejegyzés ilyen száraz lett. Bocs.
'Ccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése