2010. március 27., szombat

Hosszú nap, rövid bejegyzés

Igaz, kicsit későn ébredtem a tegnapi virrasztásom miatt, de sokmindent sikerült véghezvinni a mai napon: vásároltam Fülesnek kutyadolgokat, hogy örvendjen, ha viszontlát, voltam Debrecenben képzésen, összecsomagoltam egy vagon holmit, "At" levágta szépre a hajamat és befejeztem mindkét biciklit. Ez utóbbit épp tíz perce, és már éjjel negyed háromra jár. Muszáj volt ma befejezni az összeszerelést, egyébként a bécsi kiruccanás látta volna a kárát, ha arra fele menet kell megállni Váradon és nemcsak elvenni a két biciklit, hanem még pepecselni is azokkal.
A bejegyzés azért rövid, mert másfél óra múlva kelek s irány az csíkszeredai Kalibáskő (s útközben édesanyám Boldolgfalván) s ki kellene pihenje az agyam kicsit a mai dolgokat.

Mai érdekesség életem első vicce:
Arisztid és Tasziló mennek a sivatagban. Tasziló megszólal:
-Aaa aa aa aaa Arisztid
-Mondjad Tasziló
-L l ll lll l láttad?
-Mit?
-Ee eeee ee egy nő!
-Hol van?
-Mm mm mmár elment.
Kis idő mulva újra:
-A a aaaa a Arisztid!
-Mondjad Tasziló!
-L l ll lll l láttad?
-Mit?
-Ee eeee ee egy autó!
-Hol van?
-Mm mm mmár elment.
Rövid idő múlva:
-A a aaaa a Arisztid!
-MIVAN Tasziló?
-L l ll lll l láttad?
-LÁTTAM LÁTTAM! - háborodik fel Tasziló.
-Aa aaa a aakor miért léptél bele?....

Na ezt a viccet előszeretettel meséltem mindenkinek, mikor úgy öt éves lehettem, de, persze csak rá két-három évre értettem meg igazán, hogy mi benne a nevetséges.

Finom volt a virsli (muszáj elfogyjon úgyhor hajnalira is az lesz).

Aludjatok jól legalább ti, ha már én nem tudok!
Sziasztok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése