2010. március 9., kedd

Okosodás

Folytatván, amit tegnap elkezdtem, elmerültem a Rámájana történetében, megtudtam, mik a katonai egységek, mit kell tudni Perth-ről, mekkora volt az Osztrák-Magyar Monarchia 1918-ban, micsinált Marx, Engelsz, Lenin, Sztálin satöbbi, de a legnagyobb felfedezés Weöres Sándor "A teljesség felé" című műve volt. Ezt "Ka" egy régi ajándékán lévő idézetének megértése érdekében kerestem fel. Nem bántam meg. Hattalmas dolgokat olvashatunk benne Olyan, mintha minden sorát a világ legnagyobb gondolkodói életükön keresztül eszelték volna ki. Nagyon tömör, lényegretapintó mondatok jellemzik. Aki érti, az mindenképp olvassa. Gyorsan írtam is egy levelet a volt filozófiatanárnőmnek, hogy annak idején bizony miért nem inkább ezt tanították nekünk? A választ holnap közzéteszem (mármint a lényegét). Kíváncsi vagyok, mit lehet erre felhozni mentségül...

A TED-en néztem még pár filmet az agy dolgairól. Nagyon jó előadásokat lehet találni ott és nagyrészükhöz magyar felirat is van.

Ma a nap egy részében diszpécser voltam, holnap is az leszek, mert akit helyettesítek, most vizsgázik vezetésből. (Innen is fogajda drukkolásomat.)
A holnapi program Weöres Sándor megértése lesz, feltéve, ha lesz nyugodt percem.

Közben kaptam SMS-t, hogy szerdán hajópincér.hu angol nyelvtanfolyan időpontegyeztetése lesz és, hogy, ha tudok, jelenjek meg. Ott leszek, persze. Nekem érdekem, hogy ne kelljen annyit utazgassak.

Finom volt "M" lakótársam csorbája. Most a szokásos, aztán puha párnák... vagyis egy puha párna. Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése