2010. január 26., kedd

1017!

Végre befejeztem. Sőt, már el is kezdtem újra. Érdekes, hogy a szavak majdnem felét el is felejtettem egy hónap alatt. Az újratanulás biztosan tovább fog tartani, úgyhogy mégegyszer 1017.

Hát a hádé az hádé. Megnéztem a második BluRay filmemet. Nagyon ott van. "Moon" a címe. A történet is jó, a kivitelezés is, de a HD minőség fantasztikus. Olyan, mintha kinéznék az ablakon. Mindenkinek ajánlom. Ezek után mindenképp HD filmeket próbálok letölteni. Főleg, hogy még a felirat is stimmel, akárcsak egy DVDRip-hez.

Volt ma játék is, persze, de az önéletrajzom is haladt. Megvan románul az egyik igazolás (PIHE Hostel), magyarul a másik (Taylor Projects). Amint le lesznek fordítva angolra, tökéletesen kész van az önéletrajzom referenciástól, csatolmányostól. Csak kérni kell és adhatom is.

Szoktam olvasgatni az Erdon.ro-t. Vannak rajta hírek, de nem ez a lényeg. Ha rossz kedved van, vagy csak unatkozol, mindenképp lépj fel az oldalra és olvasgasd a cikkek után írt kommenteket. Jobb bármelyik viccoldalnál. Igaz, a cikkek minősége és nyelvtani helyessége hagy kívánnivalót magaután, de a hozzászólások... egyszerűen fantasztikusak. Nem tudom, hogy csak a magyarok vannak-e így vele, de itt az emberek tudják szidni egymást, az biztos. Arra is gondoltam már, hogy van egy-két főállású egyén, aki direkt beleköt az előtte hózzászólóba. Hihetetlen. Valahogy linkelni kéne egy viccoldalra, vagy egy depressziót részletező weblapra és máris jobb lenne a világ. Tehát: Erdon.ro.
Másik dolog az Erdonnal kapcsolatosan: alig vannak értékelhető cikkjei. Minden második cikk amolyan "Sean Connery veri a feleségést" meg "Leesett Claudia Schiffer melltartója" meg "Mire indulnak be a férfiak" típusú, vagyis nem hír, hanem pletyka nagyrésze. Nem is csodálkozom, hogy blamálják. Sokkal több "L" barátom féle blog kellene a mai világnak, hogy kicsit kinyíljon a szeme és tényleg az érdekelje, ami fontos... mert hát az Erdonosok is azt teszik ki az oldalukra, amit olvasnak az emberek... úgy-e?

Tegnapi hasznos dolgot is sikerült ráhúzni valamire: belinkeltem a blogomhoz az általam gyakran olvasott más blogokat. Nem nagy munka, de hasznos volt.

Finom volt megintcsak a húsleves. Még vam kb. két adag és elfogy. Kibírt egy bő hetet. Vacsora azt hiszem, megint a tegnapi, meg a tegnapelőtti lesz. Nagyon beválik. Igaz, most kicsit későn kerül rá sor, de hát kellett "Moon"-t nézni na.

Aztán a szokásos és alusz. Pá!

1 megjegyzés:

  1. Tetszett a film amugy? En nagyon jo kritikakat olvastam rola, de miutan megneztem kisse lelassultam, amolyan muveszi,elvont film volt.

    VálaszTörlés