2010. január 16., szombat

Ember tervez...

Hát olyan ez a laptop, hogy alig lehet ellenállni. Az ígéretemet betartottam: nem játszottam rajta éjjelig, viszont három négy órát "kipróbáltam" a Fallout 3-at, a tavalyi év legjobb játékát és, hát nem csalódtam benne. Nagyon jó. Hihetetlenül jó grafikája van. Igaz, maximum beállításban nem is viszi rendesen a gépem. Magávalragadó játék. Szó szerint, ugyanis annyira magához ragadott 3-4 órán keresztül, hogy el is felejtettem, hogy mára programom van, amikor hirtelen az órára néztem, és mit látok: 17:14. Na - mondom magamban -, a Pisai útnak annyi, ugyanis, ha nem fizetem ki 24 órán belül a helyfoglalás, akkor azt anulálják. A bankok pediglen négy után már zárva vannnak. Na, de hirtelen eszembe jutott, hogy van nekem HomeBankos ING bankszámlám és kisebb erőfeszítéssel sikerült elküldenem nekik a pénzt. Remélem megkapták és a helyet lefoglalták számomra véglegesen, de ennek még utána kell néznem.

Egyébként a mai program azért dőlt fel, mert találkoztam tegnap már emlegetett "O"-val, így vele és társaival, társaimmal töltöttem az időt egészen mostanáig (hajnali fél öt).

Finom volt a csorba és a rizses hús "O"-éknál Biharkeresztesen, ahová este ugrottunk át. Közben útbaejtettem egy aragáz-palack cserét, vagyis a kellemest a hasznossal a mai program felborulása ellenére is össze tudtam kötni.

A holnapi program nem sok, mert szombat van. Végre nem szégyellem magam, hogy itthon ülök, míg mások dolgoznak, mert hát, ugye, hétvége. Tehát holnap egy darab hasznos dolog mellett - amit még nem tudok beazonosítani -, a program a lazulás lesz. Ja, és van egy megjavítandó bicikli, úgyhogy egy munkám legalább van a jövő hétre.

Most, mivel megint keveset aludtam éjjel, hála Észer laptopomnak és a számítógépes játékoknak, ezért most 110 db. fekvőtámasz és egy db. fogmosás után telibetalálom az ágyat és addig alszom, míg a szemem kinyílik (tizenegy).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése