2010. január 18., hétfő

Kényszerű hasznosság

Ma, mivel vasárnap van, hát a kedvtelésemnek éltem: játrszottam. Nade eszembe jutott este felé a tegnapi tervem, miszerint ma két hasznos dolgot fogok véghez vinni, ezért abbahagytam a játékot és úgy három óra alatt megvalósítottam a hasznos dolgokat. Hogy mik azok? Először is írtam egy dalt, ami egyelőre még csak fényképen tekinthető meg:




Ilyen formában nem igazán élvezhető az alkotás, de egyelőre csak ilyen formában van: akkordokkal az első szakaszban, nameg a fejemben a dallam.

A második hasznos dolog egy dombormű, azaz "homormű", ami egy lapítón (vágódeszka) van kivitelezve:



Mint a bohócok, én is a saját nevemet véstem fel, de ez majd még folytatódni azzal, hogy "lapítója". Tehát azt fogja jelezni az alkotás, hogy "ez az én lapítóm".

Más dolog ma nemigen történt. A nap nagy részét, mint mondtam, ma is a Fallout 3 töltötte ki, de ezt hiszem, kezdtem megunni. Ennek örülök.

Finom volt ma az abált szalonna foghagymával és teával, bameg kenyérrel.

Holnap három hasznos dolgot fogok tenni: megérdeklődöm az autóhoz a zárat és a riasztót, megjavítom az elromlott bringát és öt óra fele megmosom a kocsit. Mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése