2010. január 14., csütörtök

Tétova nap

A mai nap a laptoppal való ismerkedésé volt. Egy laptopot megismerni hasonló érzés, mint egy autót megismerni. Meg kell tapasztalni a teljesítményét, előnyét, hátrányát és, miután ez megvolt, csak akkor érzi igazán magáénak a tulajdonos. Én most már kezdem magaménak érezni. Nagyon gyors, újra meg kell jegyeznem. Feltelepítettem rá egy-két játékot (Flatout 2 és Terrorist Takedown 2) és lám, gyönyörűen viszi. Holnap, ha nem kell beálljak melóba, feltelepítek még egy-két játékot, hadd lám, hogy viszi.

Megnéztem életem első BluRay filmjét. Felejthetetlen élmény. Annyira különbözik a hagyományos DVDRip-től, hogy az már külön műfaj. Mindenkinek ajánlom. A film egy jó kis családi mozi volt Eddie Murphy-vel, a címe: "Imagine That". Aranyos kis történet.

Felszámoltam az asztali számítógépet és a tiszta, üres asztalra helyeztem a laptopot, aztán mogéje a 2.1-es speakereit. Nagyon hangulatosan néz ki így.

Futtattam a 3DMark grafikus tesztelőprogramot és a meghökkentő eredmény: 16821. Ekkora eredményt még nem mértem. Nagyon jól esett, hogy ezt az én videokártyám tudja.

Ahhoz képes, hogy hajnalban feküdtem, 10-kor keltem, így most meglehetősen álmos vagyok. Finom volt ma a karaj krumplipürével, ami még otthonról van, csak el kellett készíteni.

Ennyit a mai napról. Lassan neki kellene fogjak a Terv következő lépéseinek, mert hanem nem fogok sokra menni. A következő legégetőbb teendő a kb egy hónappal ezelőtt emlegetett munkahelyi igazolások beszerzése, amik az ünéletrajzhoz lesznek szükségesek. Ha az megvan, akkor irány Budapest és jelentkezem a hajosmunkásközvetítő cégekhez és akkor így tovább. De most erőlködés, fogmosás és utána gyors elalvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése