2010. január 7., csütörtök

Installálós nap

Jött egy kérés, hogy valakit vigyek át Biharkeresztesre ma délelőtt. Jövet vettem áramkábelt a géphez és sikerült beüzemelni. Nehezen indult el, egyik merevlemez felmondta a szolgálatot és azt biosban ki kellett iktassam. Probléma volt még, hogy - mivel a gépet egy kínai ismerősünk hagyta ránk -, kínai Windows volt rajta és kínlódtam elege, míg sikerült Torrentet telepíteni rá, letölteni egy angol Windowst, aztán azt végre felinstallálni. Mindezt úgy, hogy a rendszer nem ismerte videokártyát és csak alig nyöszörgött szerencsétlen. Igaz, a videokártya egy őskori S3 Tri (4 megás), úgyhogy annyira sokat a feltelepítése után sem gyorsult a gép.

Felhívott ma telefonon a gyantai lelkész (40 km váradtól), hogy el kellene vigyek egy ismerősének egy koszorút holnap Gyantára egy temetésre. Beszéltem az ismerőssel és ma már be is szereztem a koszorút, hogy holnap ne kelljen még azzal is vesződjek.

Voltam "B" barátomnál, kiválasztottuk a laptopot, várjuk a választ, hogy akkor ez most van-e raktáron. Remélem, holnap hívnak.

Finom volt ma az otthonról hozott húsleves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése