2010. január 11., hétfő

Indul az élet

Na, ma elég sok dolog történt az elmúlt héthez képest.

Először is beálltam dolgozni, kivittem pár rendelést, közben kivettem a bankból holnapra a laptop kifizetéséhez szükséges összeget. Összehoztam idei első durrdefektemet egy járdára való ugratás félresikeredésével, de nem voltam mesze a műhelytől, úgyhogy fél óra múlva már vígan kerekezhettem tovább. Örömömben meghívattam magam "P" diszpécser-barátunkhoz egy teára és nála hosszadalmasan elbeszélgettünk mindenféle filmről "And" futár-barátommal.

Ahogy hazaértem, meg is néztem egyet: "The final destination 4". Aki nem látta, nem vesztett semmit és nem is fog nyerni, ha megnézi. Ugyanolyan, mint az eddigi három, csak más - viszont ugyanolyan színvonalú - speciális effektekkel.
Film után jött volna a "Michael Jackson This is it", vagy a "G. I. Joe" múví, viszont szóbaelegyedtem "L" barátommal, volt osztálytársammal és nem is bántam a filmet. Olvasgattam a blogját, kifejezetten ezt a részt. Továbbá felhívta a figyelmemet erre a weboldalra, ami tele van jobbnál jobb idézetekkel. Aki életúnt, azonnal olvasgassa még, mielőtt valami hülyeséget csinálna!

Jött egy SMS-t, hogy úton van a laptop. Holnap valószínű, meg is jön.

Finom volt ma vacsorára a szalonnás hagymás tojásrántotta. Elfogyott a hazai, nem futotta jobbra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése