2010. január 18., hétfő

Lassan, de biztosan

Kezd beindulni az új év. Holnap megjelenik a BikeXpress az újságban. Már régóta tervezzük, hogy összehozunk valami interjú-féleséget, de ma csak úgy hipp-hopp hívott "M", a kollégám, hogy jöjjek, be, ugyanis itt van "H" a Reggeli Újságtól és készít velünk egy interjút a cégről. Ahogy meglesz a cikk, belinkelem.

Tegnap megígértem, hogy meglesz a mai három hasznos dolog. Ez volt az egyik. A másik, hogy a javításra szorult biciklit félig megjavítottam. Azért nem egészen, mert a műhelyben elég hideg van. A másik felét holnapra hagytam.

Harmadik hasznos dolog, ami nemigen járt sikerrel: a riasztó és az autózár utáni kajtatás. Nincs. De még fogom keresni.

Negyedik hasznos dolog, hogy végre foglalkoztam azzal, amiért ezt a blogot létrehoztam: a Tervemmel. Mivel új gépem van és már nincsenek meg a tavalyi könyvjelzők, újra felkerestem a hajós munkával foglalkozó magyar weboldalakat. Találtam is egy listát róluk. Végigolvastam mindegyiket és találtam egy elég megbízhatónak tűnőt. Ez utóbbi cég nem csak munkaközvetítéssel foglalkozik, hanem képzéssel is, sőt a debreceni cégbemutatójuk pontosan holnap lesz. Oda csak regisztráció útján lehet eljutni így én ma este e-mailben meg is próbáltam regisztrálni. Az, hogy eljutok-e oda, attól függ, hogy a címzett mikor olvassa el a levelemet, mikor válaszol, mert ha nem tudom meg a helyszínt és az időpontot esély nélkül maradok.
Na, ez volt ma a fontosabbik.

Az autómosás ma elmaradt, mert nagyon esett a hó (nem füllött rá a fogam).
Még este nekiálltam eyg Monty Python filmnek ("Az élet értelme" címmel), de annyira fárasztó volt, hogy nem néztem végig.

Finom volt ma az abált szalonna foghagymával. Remélem, holnapig kimegy az "utóhatása".

Mára ennyit. Holnap várom a visszajelzést a levelemre, hátha nem érkezik későn. És a három hasznos dolog holnapra is aktuális. Ma nem játszodtam!

Ja, és, még egy fontos dolog. "L" barátom közbenjárásával blogom felkerült egy Székely Blogok nevezetű bloggyűjtemény blogra. Blog.

Jó éjt!

1 megjegyzés: