2010. január 15., péntek

Már megint éjjelek éjjele

Na, de ez volt az utolsó. Mi az, hogy végre van egy laptopom és akkor azzal foglalkozom egész nap? Ennyi épp elég volt, ezután nem lógok annyit rajta.
"B" barátom Messengeren felhítvta a figyelmemet egy "Zombies vs Plants" nevű játékra és annyira magával ragadott az a kis szar játék, hogy egy csomó időt eltöltöttem a játszásával. Jóformán egy fél napot. Igaz, meg kell hagyni, kicsi játék, de rendesen meg van csinálva.

Úgy néz ki, hogy megyek Pisába. "H" volt osztálytársam - akivel többek között szilvesztereztem - kérdezte meg ma este, nem-e lenne kedvem csatlakozni hozzájuk. 75 Euroba kerül a repőút oda-vissza + a szállás, vagyis csak a kaját kell állni ezen kívül és három éjszakát leszünk ott. Szerintem megéri, ezért már le is foglaltam interneten (jó nehezen) a repülőjegyet. Február 26. oda; március 1. vissza.

A kaja ma szintén karaj volt krumplival. Nem sikerült valami finomra, de megettem.

Holnap beszerzem a munkahelyi igazolásokat, vagy, legalábbis lépéseket teszek érdekükben és elmegyek az OTP-be, hogy kifizessem a Wizzairnak a foglalást.
Ja, és ma beszléltem "O"-val, régi ismerősömmel és holnap dél körül fogunk találkozni, úgyhogy kellemest a hasznossal. Nameg beszéltem "L", kolozsvári barátommal, aki elmesélte, mint kolozsvári futár, hogy nekik még nálunknál is rosszabbul megy a meló. Kicsit megnyugodtam. Sőt, úgy néz ki, hogy ez a hét talán még egy kis hasznot is fog hozni és a bevétel nem csak a kiadást fedezi. Ha még úgy lesz kedvem, az autóriasztó és az autózár témáját is megérdeklődöm.

Ideje lefeküdni... vagyis ideje lett volna négy órával ezelőtt...
Úgyhogy most fekvőtámasz (még mindig a 11 nappal vagyok lemaradva), fogmosás és feküsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése