2010. január 26., kedd

Agy-izomláz

Ez lesz holnap. Nem tudom, milyen lehet, még nem tapasztaltam, hogy fájna az agyizmom, de nagy a valószínűsége, hogy holnap meglesz. Ma, ugyanis túráztattam rendesen szegényt.

A napot szószedet ismétléssel kezdtem úgy kétszáz szóig, aztán - kikapcsolódásképp - Honfoglalóztam. Miután lenyomtam úgy tíz játékot, gondoltam egyet, és kiírtam, tanulgattam a görög ABC-t. Kell az általános műveltségez, na. Utána vissza honfoglalózni. Pár játék után rájöttem, hogy a magyar történelem ismeretem is eléggé hiányos, ezért kiírtam Magyarország összes uralkodóját és nem sokra rá Magyarország összes kormányfőjét is. Na. Ennyi lexikális jegyzet, meg tudogatás után újra neki álltam a Honfoglalónak. Arra nem gondoltam, hogy amit kiírtam azt át is kell látni valamilyen szinten, hogy informálódhassak belőle, így nem nagyon vettem hasznát a jegyzeteknek, de a tudogatásuk némi segítséget nyújtott. Még párszor átolvasom meg kategorizálom a listákat és akkor újra neki a kérdéseknek.

Aztán - már estefelé - folytattam a szószedetet és már több, mint 600 szó átnézésén túl vagyok. Sajnálatos módon azt tapasztaltam, hogy a megtanult szavak jó 40 %-át elfelejtettem (magyarról angolra). Ez szomorú. Most már végig ismételem a szavaka, ha elkezdtem, de nem fogom újra tanulni. Ehelyett inkább az angolból való fordításra fogok koncentrálni.

A munka, mert, hát közben az is megy. A futárok bírják szusszal, minden elismerésemet magukénak tudhatják, ugyanis már lassan egy hete kizárólag mínusz fokokban tekernek. És, ha plusz is, az is csak legfennebb 2 fok. Már látom, hogy nemsokára valamelyikőjül lebetegszik, aztán mehetek én.

Film, mert a Honfoglaló és szószedet közben az is volt: "A Perfect Getaway". Izgalmas film szép nagy fordulatokkal, megérte megnézni... főleg 720p-s BluRay minőségben. Ajánlom mindenkinek, nem lesz unatkozás.
Ugyancsak felirattal néztem, ha közben meg-megállítom a filmet, egész jól megértem a szöveget. Haladás.

Várom a hívást a hajópincér.hu-tól, hogy "kiértékeltük a tesztet, várunk szeretettel a tanfolyamunkra ekkormegekkor és dejólesz", de nem erőltetik magukat. Igaz, azt mondták, hogy, ha nem a múlt héten, akkor a héten hívnak, úgyhogy még van pár nap, de na!

Finom volt a hagyományos húsleves és még mindig maradt holnapra is. A vacsora a szokásos lesz, aztán a mindennapos dolgok után az alvás következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése