2010. január 9., szombat

Velem van baj, vagy a raktárral?

Ez a laptop sincs raktáron, pedig ennél az áruháznál a rendelés pillanatában konkrétan ki volt jelenve, hogy van raktáron. Na, ezt sem bánom olyan nagyon, mert megtaláltam ugyanazt a laptopot egy másik webáruház kínálatában még olcsóbban, és, persze, meg is rendeltem egyből. Holnap várom a megerősítő választ: igen, a laptop raktáron van, rögvest küldjük is"... vagy valami ilyesmi.

Egész nap ezzel a szerencsétlen 700 MHz-es, 192 RAM-os, 4 M-ás videokártyás géppel kínlódtam. Annyi boldogságot okos, hogy a filmeket lejátssza. Persze csak a K-lite kodek csomaggal és a Windowsos Media player 9-cessel. Ha feltelepítek esetleg egy BSplayert, akkor nemhogy az, de még a Media player sem viszi a filmeket, úgyhogy nincs megadatva a válogatás lehetősége, de legalább megy. Megnéztem egy két jó filmet, egész jól elvagyok, csak kicsit szarul érzem magam, hogy körülöttem dolgoznak az emberek ("At" és "M" lakótársaim), én meg egész álló nap itthon ülök és döglődöm. Na, de nem baj, mert eljön a jövő hét...

Finom volt ma az otthonról hozott fokhagymás leves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése