2010. január 17., vasárnap

Az az egy hasznos dolog

A hasznos dolog ma az volt, hogy annak ellenére, hogy hajnali fél hatkor feküdtem le a barátokkal való találkozás után, reggel fél kilenckor már ébresztet "And", hogy mit szólnék egy kora reggeli, szombati fahordáshoz. Mondtam, "benne vagyok" - még magamon kívül -, aztán tíz perc múlva, kissé frissebb fejjel megfontolva igazat adtam magamnak. Sőt, miután déltájt befejeztük a munkát, határozottan jó döntésnek tartottam a munka azonnali elvállalását.

Ez volt a mai napban az egyetlen hasznos. Hazajöttem, kajálgattam, játszottam, de ugye nem éjjelig, mint ezelőtt, ugyanis már fekszem le egy két rutinos művelet után.

Finom volt ma a tejfölös sült máj, amivel "At" szobatársam boldogított.
Holnap már két hasznos dolgot fogok megvalósítani annak ellenére, hogy vasárnap lesz. Hogy mi lesz az, nem tudomm, majd kialakul. Az a lényeg, hogy hasznos legyen.

Most pedig sietek aludni, mert az a hajnali három óra nem volt elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése