2010. január 11., hétfő

Végre utolértem magam

Már jó két hete nem írtam becsületesen a blogomat, mindegyre csak bepótoltam. Hol nem voltam gép-, vagy netközelben, hol lusta voltam nekikezdeni a hátramaradások törlesztésének, de ma végre utolértem magamat.

Holnap után - vagyis már csak holnap, mert éjjelek éjjele van már - érkezik a laptop.
Ma a filmnézésé volt a nap, meg a játszásé.

Letöltöttem egy régi játékot, a Knights and Merchants-t, ami még ezen a szutyok gépen is megy és azzal játszottam. Jól el voltam vele.

Finom volt a töltelékes káposzta utolsó maradványa. Ezzel többé kevésbé kifogytam az otthonról hozott főtt-étel-rakományból. Estére már sült sonkás szendvicset ettem.
Egész héten eddig főtt ételen éltem, már vártam is végre egy kis változatosságot, így most nekiállok valami egyszerű éjjelinek, aztán alvás.

A bloggal már utolértem magam, a fevőtámaszokkal viszont nem. Kb 10 nappal el vagyok meradva, amiben az a szomorú, hogy mindig a buntetéseket nyomom le és nem tudom utolérni magam (ha egyik nap nem csinálom, másik nap a dupláját kell lenyomnom, meg persze még az aznapit). Ezzel nagyon lassan haladok, de remélem, jövő hétre utol érem magam, mert elég fárasztó így.

A megígért "magyarázó" bejegyszéseket még nem írtam meg, de nem felejtem el. Nemsokára sort kerítek arra is, hogy érthető legyen, mik az én általános mindennapi bajaim, meg mit kell tudni rólam.

Mára ennyit. Most valami éjjeli, aztán az ágy. Holnap meg munka és pénzbeszerzés, hogy a keddi laptop ára nálam legyen, ha jön a futár.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése