2010. január 24., vasárnap

Játékos vasárnap

A játék a FlatOut 2-ben merült ki. Ez amolyan "hát mit is játsszak? Legyen FlatOut, ha már más nem jut szembe" fajta játszás volt. Elütöttem valamivel az időt, de nem igazán ezt kívántam. Ettől függetlenül nagy haladást értem el a játékban. Több, mint felén túl vagyok.
Volt szótanulás is, de valahogy az agyam ma nem volt az igazi. Nem bírtam a fejembe tuszkolni hetven szót. Igaz, hogy nagyon nehezek voltak, de valahogy nem ragadt meg a fejemben. Most 1004 szónál állok. Holnap mindenképp befejezem az 1017-es szószedetet.

Fenébe! Most jut eszembe, hogy ígértem mára egy hasznos dolgot, de nem tudom semmire sem rá húzni, mert ma csak züllöttem. Valamit kitalálok.

Finom volt a húsleves. Érdekes, hogy már lassan negyedik napja ezt eszem, de ahelyett, hogy egyre jobban unnám, napról napra finomabb. Kell még ilyent főzzek.
A vacsora a tegnapi lesz. Bevált.

Nyugodt nap, rövid bejegyzés. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése