2010. január 21., csütörtök

Benne az újságban

Megvan az első cikk a BikeXpressről. Itt, vagy itt lehet megtekinteni (január 20.-i kiadás, 8. oldal). A Reggeli Újságban lelhető fel, amit nagyvárad magyarjai újságolvasó rétegének kb. fele olvas. Ami fontos, hogy az egy oldalas cikk végén a telefonszámaink is szerepelnek, így tiszta reklám. Már várom, hogy jőjjenek az újság által hozott érdekes rendelések. Unalmas már kicsit az a sok fogminta.
Az angol tanulással addig jutottam, hogy keresem még most is azt a könyvet, amit elméletileg elhoztam otthonról. Úgy látszik, csak elméletileg... Ha nem lesz meg, holnap nekiállok szavakat tanulni.
Az önéletrajzzal haladtam kicsit. Már megvan a szöveg magyarul.

Befejeztem a hétfőn elkezdett biciklinek a javítását, egyszerű munka volt, nem léptek fel komplikációk, mint ahogy az szokott lenni egy efféle First Bike-nál.

Egy melléklettel gyarapodott a blogmellekletek, így már kettő van. Nagy számok... Ezúttal a zenémről van szó.

Volt ma bevásárlás is, amit 40 lejből megúsztam. A húsleves hozzávalóinak megvásárlásán volt a hangsúly, aminek a nyomatékát kellőképp sikerült is eszközölni, de a húsleves készítése elmaradt. A mai főzési program ekképp gombasütéssé alakult át. Majd, ha holnap meglesz a húsleves, mellékletként leírom a Peti féle receptjét (többnyire azért, hogy én ne felejtsem el, mert szokásom).

Az idő nagyon szar, szegény futárainkat sajnálom a mínusz fokos latyakban. Bírják. Kemények.

Az esti gitározás és a sült gomba jól esett. A húsleves azért is maradt holnapra, mert "At" szobatársam már, mire hazaértem, előrukkolt egy zöldséglevessel, így annak örvendtünk.

Holnap tehát: húsleves, angol, önéletrajzcsinosítás, még valami hasznos és csütörtök.

Most szokás szerint erő, fog, aztán ágy. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése