2010. január 13., szerda

Laptop

Megérkezett végre. Most a laptopról írok. Meg vagyok vele elégedve. Azt kaptam, amit vártam. Gyors, szép és gyors. Dél táján érkezett és nem sokkal éjfél előtt fejeztem be a telepítgetést. Ha nincs "M" lakótársamnak olyan installáló CD-je, amilyen, akkor még itt sem tartanék. A CD segítségével le tudtam szedni a gépről a Linuxot (grafikus felület nélküli Linux), mert csak a nélkül lehetett feltelepíteni más operációs rendszert és nekiálltam az XP installálásának. Ahogy megvolt, letöltöttem és felraktam rá pár szükséges programot és végül leszedtem a legújabb Windows 7-et. Némi szerencsétlenkedéssel másfél óra alatt sikerült feltelepíteni és akkor jöhetett a többi. Mostanra már egész kényelmesen használható a rendszer.
Ez a Windows 7 nagyon meg van csinálva. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Rendesen megjön a kedvem számítógépezni akkor is, ha nincs semmi dolgom, olyan kellemes. Ki kell próbálni.

Ezen kívül ma nemsok történt. Teljesen beleéltem magam a technológia világába.

A BikeXpress terén egész jól mentek ma a dolgok ahhoz képest, hogy év eleje van.

Ja, és egy fontos dolog: végre elkészült a régóta ígérgetett első melléklet a blogomhoz: "Először is magamról" címmel. A blogmellékleteket egy új blogba jegyzem be, melynek címe: blogmellekletek (.blogspot.com).

Most már lassan hajnal van, de úgy megszállt a láz az új laptopom megjérkeztével, hogy még mindig rajta matatok. Jaj, ha holnap korán be kell álljak a munkába... s főleg, ha még havazni is fog. Nem fog jól esni, az biztos.

Ma finom volt a szalonna foghagymával, uborkával és jóféle, nagynéném által Franciaországból hozott penészes sajttal. Igaz, a "jóféle" jelző relatív, ugyanis "At" szobatársam élete legroszabb ízű falatjának minősítette belőle a kóstolót. Na, de hiába, ízlések és pofonok.

Meghallgatok még "L" barátom blogjáról egy szép dalt és azzal irány az ágy (de előtte még fekvőtámasz...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése