2010. január 3., vasárnap

Utazós nap

Fos idő, fos útvoszonyok. Az út 95 %-a lucskos, havas, jeges volt. 500 km-t 11 óra alatt vezettem le. Egyszerűen nem ment gyorsabban, mert kicsúsztam volna a kanyarokban. Fél tízkor indultam a Bucsin tetőről be Gyergyóba, édesanyámat elvittem Boldogfalvára, "M" utitársamat leraktam Kolozsváron és este fél kilencre értem Váradra. Várad előtt nemsokkal az egyik mögöttem haladó sofőr későn vette észre, hogy fékezem, rátaposott a fékre, az ABS-nek köszönhetően kipördült a szembejövő sávba háttal úgy, hogy a szembe jövő autó épphogy elfért közte és köztem. Nagyon meleg helyzet volt. Már húztam be a nyakam, hogy "na, most ez akkorát fog csattanni", de nem. Nagy szerencséje volt, megúszta.

Kb másfél órát vett igénybe, hogy itthon minden romlandó ételt be tudjak gyömöszölni a hűtőbe és, hogy a tiszta ruháimat úgy, ahogy, elpakoljam. Aztán egy gyors fasirt evés főtt krumplival és főtt káposztával, aztán alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése