2010. január 29., péntek

A telefonhívás

Igen, ma felhívtak a hajópincét.hu-tól és megbeszéltük, hogy hétfőn négyre ott leszek, ahol legutóbb is találkoztunk és lefizetem az előleget és készülhetek az oktatásra. Végre történik valami konkrét. Március 15-én kezdünk és, ha minden jól megy, két hónap múlva levizsgázom hajópincérkedésből és akkor ereszd el a hajamat.

Na, ez vol ma a nagyobbik. Volt Dante olvasás is, már a tízedik oldal magasságában járok a háromszázból, de több időt töltöttem a Honfoglalózással, ahol bármikor bátran felmérgelődhettem, hogy milyen bunkó vagyok az okosokhoz képest. Játszottam egy bajnokságot is, amit pont a mai napra szerveztek és a komoly ezer-egyszáztizennegyedik helyezést értem el a négyezerből. Éppcsak ezer-egyszáztizenkét hely hiányzott és dobogós lettem volna.

Munkába nem kellett beálljak, a futárok bírták a rendeléseket, de nagyon fos idő volt. Azzal ijesztgetnek, hogy még a jövő héten is végig ilyen lesz. Még egy-két ijesztés s megnézhetik magukat.

Letudtam ma még egy mesterkurzust és, sajnos, ezzel megnéztem az összeset, ami eddig lejött. Fekfőtámaszból is törlesztettem egy napi büntetést, még van nyolc. Na, alakulnak a dolgok, szép lassan belejövök az újévbe.

Finom volt a rögtönzött sajtos szalmapityóka (hasábburgonya). Holnap letudok egy teljes körű lakás takarítást és egy szerényebb bevásárlást a jövő hét túlélése érdekében. Ezentúl még kiderül, hogy hogy viselkedik Seat úr jó tíznapi pihenés után az ilyen nagy fagyok közepette.

Most dolgok és alv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése