2010. május 11., kedd

Felszerelkezés

Hétvégén Iron Bike. A szükséges kellékek beszerzése volt ma a cél. Több-kevesebb sikerrel össze is jött.
Kezdjük a reggellel. A reggelit az ócskapiacon költöttem el, ami három miccsből és egy egészségtelen kólából állt, aztán három órán keresztül túrtam két darab hosszúujjú biciklis felsőt. Szerencsém nem volt, hosszú biciklis nadrágot nem találtam.
Utána vásároltam egy ülésre szerelhető csomagtartót, egy puha, túrázó ülést és egy 17 ledes fejlámpát. Amit nem sikerült beszerezzek, az egy rugós üléscső, de, ha az megvan (majd holnap), akkor elméletileg minden kész a túrához.

Elintéztem még az elszámolást a BikeXpress irodában, és felmentem "E" barátomhoz és csapattársamhoz, hogy megbeszéljük a versenyre való felkészülést és, hogy kitaláljuk a csapatnevünket és a logót. Megszületett, parancsoljatok:

Persze, "E" pólójára nem az én nevem lesz írva...

Holnap megbeszélem "K"-val a pólókra való nyomtatás módját és valahogy a túra térképét is lapra kellene vinni. Ezzel még lesz egykét gondom, ugyanis 275 km-t kell belesűríteni, de mindenképp megoldom.

A mai napba még belefért egy "The Imaginarium of Doctor Parnassus" című film is, ami inkább érdekes volt, mint tetszetős.

Finom volt a tegnapi csirkemelles étel másik fele.

Érdekesség, hogy oda jutottam, hogy tegnap este fekvőtámasztás közben levegő szorult a hasamba úgy, mint ahogy az szaladás közben szokott. Most ez vagy azt jelenti, hogy könnyen megy, akár a szaladás, vagy azt, hogy félreszívtam egy levegőt. Kiderül ma este.

Csináljatok ti is sok fekvőtámaszt!
Víszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése