2010. május 14., péntek

És készülődés

Egyre közelebb a verseny. Már csak a holnapi napom szabad előtte, de az is csak este hat-hét óráig, mert utána alvás. Muszájkell aludjak annyit, különben mindenem fájni fog. Már így is előre érzem, hol fog megfájdulni a lábam. Nade, hátha nincs igazam.
Mai nappal sokat haladtam térképkészítés terén, bár igaz, még mindig kell legalább egy óra, hogy befejezzem.
Biciklin a gumik kicserélve, holnap kipróbálom ügyes-bajos dolgaim intézése közben, hogy megy. Hogy kicsit szarul néz ki ilyen vékony gumikkal, az biztos. Remélhetőleg jobban fogok vele gurulni, mint elődeivel.

Holnap veszem ki a pólókat (két piros majó, két fekete póló), amiket WULNUMB (the wolrd's undisputedly longest named unofficial mountain bike team)logónkkal ellátva remélhetőleg elkészített "K".

Felhábórító dolog, hogy négy perc, huszonhét másodpercig hagytam a kocsit a BikeXpress kijárata előtt a parkolóban és, mire kijöttem, már ott volt a szélvédőre biggyesztve egy 30 lejes büntetés, hogy parkolócédula nélkül és forgalommal szemben parkoltam. Me. Pedig se kiszálláskor, se beszálláskor egy gyanús alak sem volt a környéken. Valószínűleg direkt ezt a lehetőséget várta, hogy megbüntessen, aztán rögvest el is szaladt. Most megint fölösleges kiadás s még ezt is intézhetem holnap, hogy nehogy unatkozzak.

Ezen kívül sikerült elintézni a mai papírügyeket, amit holnap postázni fogok s azzal az sikeresen letudva.

Ma este volt már egy, de holnap következik egy újabb verseny-megbeszélés, amin eldől, hogy a sok eső miatt kell-e vinni úszógumit is, vagy marad a sima monti verseny.

Érdekesség, hogy ma elmentem a BikeXpress irodába, hogy bevigyem a futárbiciklimet holnapi kikölcsönzésre, és azon vettem észre magam, hogy éjjel egy van és lent bulizom a Bányában. Érdekes.

Finom volt a virsli ebédre, de a csirkemell, amit ma reggelire, aztán ebédre, majd vacsorára tervezgettem, holnap reggel mindenképp elkészítődik. Már csak azért is, mert itt leírtam. Az írott szó hatalma, ugye...

És akkor pihenjetek helyettem is.
Pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése