2010. május 31., hétfő

Semmittevős

Az voltam ma. Felkeltem délután fél kettő fele, merthát ma vasárnap, ugye. Aztán néha kaja, néha film, néha gitár, net, zene, honfoglaló, mittomén, de semmi komoly.
A film a "Metropia" volt. Egy érdekes film, ami a "Nyócker" animációs technológiájával készült és egy évtizedbeli távolságból mutatja be Európa fiktív, kommunista jövőét. Érdekes a történet is.

Este letöltöttem a Google Earth-öt, így a mai érdekesség, hogy én most éppen az északi szélesség 47°03'52.57 és keleti hosszúság 21°55'00.20 fokáról írom a mai bejegyzést. Most, hogy ezt feltöltöm a világhálóra, máris félhetek, hogy, ha valami összeesküvés-ellenes bűnt követek el, egyik este ámerikából beeresztenek ide egy kishatású bombát, s akkor aztán megérte blogot írni...

Megtudtam még ma azt is, hogy egy pár Shimano Yumeya márkájú hátsóváltó karbon görgőlapka 200 lejbe kerül (a Yumeya tartalmazza a Shimano XTR kiegészítő alkatrészeit). És még rájöttem arra is, hogy, ha Amerikába születtem volna, mennyivel olcsóbban tudnék összerakni egy biciklit az itteni árakhoz képest. Hát nem pofátlanság?

Finom volt a töltelékes káposzta. Még tart az otthoni elemózsia.

A mai nap zenéje: La Vie an Rose, ebben az esetben Louis Armstrong előadásában.

Üdvözlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése