2010. május 22., szombat

Élőben a Hangya panzióból

Nemrég érkeztem meg ide, Kézdivásárhelyre. Az utazás több-kevesebb esővel, de szerencsésen lezajlott s most itt kuporgok az ágyon, ölemben Észerrel s gyorsan pötyögök, merthogy reggel nyolckor kelés s már ígyis éjjel kettő van.

Na, végül szerencsésen jöttem ki a tárcsafékbetét vásárlásból, ugyanis "E"-nek, akitől a féket vettem, volt még két tartalék fékpofája, amin volt még egy kis elfékezhető anyag. Na, most az van a bicikliben. De másrészről is szerencsével jártam, ugyanis a Ferodon kft újraferodonozta a régi fékpofámat, így az is használható. S ami a legjobb, hogy semmi pénzt nem kértek el érte. Na, ehhez miccóltok?!
Így történt hát, hogy ingyen megoldódott a fékprobléma. Sőt, azt nem is említettem, hogy tegnap "Z" barátom két órán keresztül bütykölte a féket s végül semmi pénzt nem kért el érte. Szerencsém van, mi? Tiszta jó emberekkel hoz össze a sors.
Úgyhogy, ennek örömére vásároltam a KétKerékben egy háromszög alakú, vázra szerelhető biciklistáskát a holnapi versenyre. Abba teszem a szerszámokat.

Finom volt a lekváros rizs, amit az utazás előtt gyorsan benyakaltam, hogy legyen, mi kitartson Kolozsvárig.

Seat úrba befért a két bicikli, egy csomó csomag és a három ember (velemmel együtt, persze) úgy, hogy aki kívülről betekintett, nem tudta volna megmondani, hogy tele az autó. Jól elrendeztük.

Érdekesség, hogy elfelejtettem szappant hozni s itt sincs, úgyhogy ez most ilyen natúr zuhanyzás lesz. Dezodorom és fogkrémem, persze van.

Még amit le akartam írni, az az, hogy rukkoljatok, hátha nem tévedek el holnap s valami jó helyezést is kapok.

Napá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése