2010. május 13., csütörtök

Térkép

A nap nagy rész ez töltötte ki. Köszönhetően "M"-nek, kinyomtatódott a 35-(tér)képből 26, holnap meglesz a maradék 9. Ami kész lett (26), hazahoztam és kijelöltem rajta az útvonalat. De, hát persze, hogy nem sikerült jól a nyomtatás és a képek két széléről 4-4 cm le lett vágva. Tehát legalább hat oldalt pluszba kell nyomtatni, hogy kiegészítsem a hiányt. Vagyis a holnap kinyomtatandó térképkezdemények száma máris 15-re duzzadt. Kijelölés után még össze kell ragasztani a kijelölt útvonalrészleteket, hogy tényleg térkép kinézete legyen és oly módon kell összehajtogassam, hogy menet közben is tudjam majd praktikusan használni, de, hogy azt hogy valósítom meg, a holnapi nap kérdése.
Készen lett a teleszkópom, jobb, mint újkorában, felraktam a rugós üléscsövet, az is tiszta jól aktivál. Meglesz ez a túra jól, a lábam is úgy akarja.

Nem volt papírintézgetés, mert a posta egyet mond, mást csinál. Talán majd holnap.
Volt viszont egy film, ami elég jól lekötött: "It's Comlicated". Egy könnyű kis történet érdekes véggel.

Érdekesség, hogy nagyon türelmes tudok lenni. Ezt most az vegye magára, akit érint, de az gyorsan! :D
De komolyan.

Finom volt a sült csirkemell krumplipürével.

Ma se vagyok művészi hangulatomban, úgyhogy ez a mai blogbejegyzés is csak ilyenre sikeredett. Bár meg kell jegyeznem, ma is - mint általában minden nap - jót gitároztam. S megtudtam, hogy Jimi Hendrixnek Eric Clapton volt egyik pédaképe és úrja rácsodálkoztam, hogy ahhoz képest, hogy 27 évesen halt meg, elég sokra vitte. Van még két évem, hogy felmutassak valamit, ha nem akarok lemaradni...

Pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése