2010. május 7., péntek

Uttolsó nap

Holnap hetedike. Megint, ugye. Tehát vizsga. A naaaagy vizsga, ami eldöndti, hogy mi lesz velem. Készültem is ma eleget. A tételek nagyrészét leírtam - többnyire fejből -, mintha vizsgáztam volna. Elég jól megy, bár van négy tétel a tizenötből, amit nemigen szeretnék kihúzni. A nap második fele tehát tanulással telt. Na, de mi történt az első felében?

Fényképezés. Úgy, ahogy azt tegnap megjósoltam: átrendeztem a nappalit fényképezés módba. Először a falnál próbáltam, de nem kaptam elég fényt és sötétek lettek a képek. Aztán következett a szekrény. Itt már szebb lettem. Neki is álltam s egykettőre tükörfényesre mostam az oldalát, kiszedtem belőle a kulcsokat és készülhettek a remek, egész alakos fotók. Itt egy mesterpéldány:

Na, egy ehhez hasonló, csak kicsit precizebb kép került be az önéletrajzomba (ahol nem lóg ki a szekrény mellől egy halom ócskaság s ahol a szekrény is fényesre van törölve s ahol merőleges a tengelyem a szekrény síkjára...)
Ezúton is köszönöm "An"-nak a rengeteg mesterképet!

Miután kész lett a fotó, irány a Sooters, előhívás, helyben készülős igazolványkép, fagyizás, hazakecmergés. S innen jött a nap második fele, ami már ismerős.

Mai érdekesség, hogy holnap vizsgáázzooooom! Ez épp elég.

Finom volt "An" bablevese zöldhagymával. Azt is köszönöm és szintén ezúton!

Most gyorsalvás, merthogy reggel kelés s irány a budai Pest, hogy vizsgáztassanak le egykettőre s mondják meg, mit érek (el).

Jóéjt s aludjátok ki magatokat, mert holnap kell:
Szoríííccsatoook!

Ja, s most már a hajam is szebb "At" jóvoltából, amit megint ezúton köszönök. Hogy mi mindenre jó ez a blog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése