2010. május 9., vasárnap

Filmnap

Annyi egészségeset ettem ma, hogy az egy hétre elég kell hogy legyen. Előszöris, reggelire lenyomtam egy kiló narancsot. Nagyon könnyen lecsúszott. Leküldtem két köteg retket is, aztán jött/ment negyed kiló szotyi, meg egy fekete csoki. Utána egy kiló banán. Csoda-e, hogy ötkor még nem voltam éhes? Még eszegettem valami finomakat, aztán estebédnek összehoztam egy majorannás-pirospaprikás csirkemellet krumplipürével és Chardonnay-vel, de valamiért üresnek tűnt...
Ez tehát a táplálkozás része. De lépjünk tovább. Majdnem négy filmmel sikerült ma megbírkóznom. "The Spy Next Door", "Defendor", "Valentines Day" és "Tetro". Ez utóbbit viszont nem bírtam végignézni. Majd holnap este talán befejezem. Legjobban minden esetre a "Valentines Day" tetszett. Jó film, jó kedvre derített, viszont a "Defendor" sem elhanyagolható. Annak viszont inkább a mondanivalója a dícsérendő. Az első egy hagyományos, gyerekeknek való Jackie Chan-es film. Derültem rajta egyet-kettőt.

Így tehát a mai nap. Holnap zsúfolt lesz. Először is megyek ócskapiacra, hátha találok egy-két jó dolgot, mert ma nem voltam (fél egykor ébredtem). Aztán kellene vásárolni az Iron Bike-ra rugós üléscsövet és bicikliülést, meg csomagtartót. A teleszkópot is meg kellene szervizeltetni a nagy kihívásra. És persze be is kellene nevezni a versenyre. Még van egy fontos dolog, ami nem jut eszembe, de majd holnap...

Érdekesség: ha az ember nagyon véghez akar vinni valamit, elég csak annyi, hogy elhiszi azt, hogy képes rá. Viszont ahhoz, hogy elhiggye, néha nagyon sokat kell tennie...
És még mondja azt valaki, hogy materiális világban élünk.

És akkor jó gondolkozást.
S éjszakát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése