2010. május 30., vasárnap

És az elsőőő!

Igen, megnyertem a Tour de Túr-t. 3 óra 2 perccel, elsőnek érkeztem a célba. Igaz, első helyezésemet annak köszönhetem - talán -, hogy mások jól eltévedtek. Ha egyszerű, jelölt pályás verseny lett volna, lehet, hogy nem állok a dobogó legfelső fokán.
A lényeg az, hogy sikerült. 70-en voltunk a mezőnyben, bár nagyrésze csak amolyan hétvégi bringás volt és nagyon elcsodálkoztam, hogy egykét vidéki mennyire jól bírta a dib-dáb bringájával.
61 km volt a táv, aminek nagyrésze helyenként sáros szekérút, amit egy-egy részen benőtt a gaz és néha a fú alatti keréknyomok által kibillentve az egyensúlyomból jó nagyokat estem (sáros SPD, ugye). A távnak csak 10 %-a volt aszfalt.
A sebes sarkam elég jól bírta. Lejött róla a var, de alatta ügyesen kezd megkeményedni a bőr. Ezen kívül egy két véraláfutással s kékfolttal (amik már el is múltak) megúsztam.
Másodiknak egy általam nem ismert srác, harmadiknak "S" ért be a váradi Mountain Riders klubból (akárcsak én). Tehát a dobogón két váradi MR-es is megjelent. Az szép.
Nyereményem 400 lej és ez a bukósisak volt. Ha majd lesz kép rólunk a Tour de Túr honlapján, idelinkelem.

Hazafele benéztünk Biharfélegyházára falunapokra és bedobtunk egy jó nagy gulyást. De finom volt jó nagy paraszt disznóhúsdarabokkal benne.

Este még összeszedtem magam és elnéztem egyet a Gekkóba Huli Buliba. Jó buli volt, tánciákltunk, elvoltunk. Most értem haza fél háromkor s kitudja, hogy ilyen állapotban holnap mikor kelek.

Érdekesség, hogy az elefántok vemhességi ideje másfél-két év. A tegnap ígért érdekességnek most sincs idegem nekifogni.

És akkor estére egy tejfölös szájú gyerekdalocska, mert az jó és megnyugtat, ugye. :)

Tehát így, akkor alvásh.
Üdv,
-P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése