2010. május 27., csütörtök

Javítgatás

Mára a biciklim rendbeszedése lett eltervezve, amit részben véghez is vittem. Nagyon elcsodálkoztam, mikor szétszedtem a fékeket. Hát igen. Ezért nem fogtak rendesen:

A bal oldali egy nagyon elkopott fékbetét, a jobb oldali pedig, hát... ennyi maradt belőle a KézdiMaraton után. A fémet is elfékeztem belőle. Ez az első féké volt, de a hátsó féké sem sokkal szebb. "E"-nek köszönhetően viszont van összesen négy fékbetétem, amiket holnap elviszek Ferodonékhoz és újra anyagoztatom s akkor megint új fékeim lesznek a hétvégi Tour de Túr-ra. Amit a múlt héten anyagoztak újra, nagyon jól sikerült, úgyhogy ezeket is majd olyanra kérem. Tiszta jó, hogy van egy ilyen olcsóbb lehetőség is.
Örömömben vásároltam a KétKerékből egy jóféle biciklis kesztyűt (a régit édesanyámnak adtam :P )

Megvannak a KézdiMaraton hivatalos eredményei is. Ezek szerint a tizenöt versenyzőből "N"-nel nyolcadikok lettünk. Jól számoltam. "E" barátom a rövid távon a 14. helyet érte el a 30 versenyző közül.
Felkerültek fényképek is:


Ezek a második etetőpontnál készültek. Innen kezdődött egy hattalmas mászás... kétszer ugye, merthát ez már a kétkörös rész.

Finom volt az édesanyám féle húsleves. Tiszta jó, hogy megettem, mert estére maradt még egy kis lé belőle, de az már megsavanyodott. Pont időben.

Érdekesség, hogy mennyire nem vagyok kíváncsi természetű. Nem zavar egyáltalán, ha nem tudom, milyen ajándékot kapok szülinapomra, milyen titkot nem akarnak elmondani nekem, hogy hívnak valakit, akivel épp beszélgetek vagy, hogy mi lesz holnap. Persze, engem is érdekelnek ezek a dolgok, de, ha nem akarom, hogy kíváncsi legyek rájuk, egyszerűen nem vagyok az. Ez nagyon sokakat idegesít, ezért néha úgy teszek, mintha felettébb kíváncsi lennék dolgokra... csak azért, hogy ne kapjanak hülyét a hozáállásomtól.
Viszont, ha valamit ki akarok találni, akkor nagyon oda tudom tenni magam.
Érdekes :)

Letörlesztettem ma egy napi fekvőtámaszt. Huh. Még van hat (most hétvégén még elmaradtam otthon két nappal...)

Mai napon nem hajtottam végre a betervezett szaladást, merthogy a déli mászkálástól megolvadt a seben a var és kezdett lejönni a sebről és az meg kezdett vérezni s akkor úgy gondoltam, hogy most erre fogom, hogy nem megyek szaladni. Jó alibi, nemde?

A holnapi pOgramban biciklijavítások lesznek magamnak és "L" futárnak, aztán fényképeim rendszerezgetése, mert nagyon összevissza van nagyrésze.

Lyóélyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése