2010. május 8., szombat

Sikerűűűlt

Nemrég értem haza, jó fáradt vagyok, de a lényeg az, hogy sikerült a vizsga. Sőt, nem is akárhogy. Jelest kaptam mind elméletből, mind gyakorlatból s az angolra is megkaptam a lehető legnagyobb: intermediate minősítést.
A szomorú az, hogy nem volt sem óceánra, sem folyami hajóra interjú. Vagyis óceánra csak nyár közepén-végén esedékes interjú, folyamira felvesznek, amint ürül hely, de az meg kitudja, mikor lesz. Ami valószínűbb, az az, hogy Ciprusra felvesznek szállodai pincérnek. Az a munkahely sem rossz, jól fizetnek, napi kilenc óra munka és biztosítanak kaját, meg szállást, tehát elfogadható. Ha nem jön össze vízre, akkor lehúzok ott egy szerződést idény végéig, aztán kéretem magam fel az óceánra. Elválik. A lényeg, hogy a legmagasabb minősítésű diplomát kaptam, így jó nagy az esélyem bárhová.
Ha velvesznek folyami hajóra, vagy Ciprusra, kb tíz napon belül hívnak. Ha nem, meglátjuk, hátha esedékes lesz inkább az óceánra. Kialakul.

Finom volt a hidegszendvics a budapesti Vendéglátóipari Főiskola melletti kávézóban.

Érdekesség, hogy szanaszét untam magam a vizsga közötti várakozásokban, holott izgulnom kellett volna elméletileg. De ez csak ilyen kényszer érdekesség, mert álmos vagyok.

Jóéjt midnenkinek s köszönöm a sikeres szorításokat!
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése