2010. május 4., kedd

Sex on the Beach

Most itam meg. Egész jó, csak kell tudni kifizetni... Elbeszélgettünk közben "T"-vel, hogy milyen jó is utazgatni, meg repülni; bennem is felfrssültek az emlékek és mégjobban megkívántam az elutazást. Már csak kedd, szerda, csütörtök és vizsga. A többi kialakul, de legalább már van, mit várjak.

A nap zenéje egy Tom Jones feldolgozás: Prince-től a Kiss. Gekkóba menés előtt pont jó kedvhozó.

Végre rávettem magam és főztem egy finom borsólevest. Nem gondoltam volna, hogy így eltalálom, de én már csak ilyen vagyok: minél többször csinálok valamit, annál nagyképűbb leszek ;)

Szakmai téren megtanultam három tételt a 15-ből. Ha ezeket kapom, simán jó osztályzatot érek el. Holnap átveszek még ötöt s így tovább.

Volt ma még egy múlt heti elszámolás a diszpécserrel és egy ruhavásárlás. Azaz, több ruha vásárlása. A szép inget ma este ki is próbáltam, de egy nő se ráncigálta le rólam... ez csakis azt jelentheti, hogy vagy nem vettek észre, vagy nagyon elszántan tartóztatták magukat :D

Érdekesség, hogy milyen jól meg lehet szédülni egy kis alkoholtól, ha csak borsólevest eszik előtte Peti az ember s azt is négy órával korábban. De milyen jól esik utána a lekváros kenyér tejjel :)

Jaaaj, s volt ma még Avatar. Végre lejött 1080-as hádében és megnéztem. Kellemesen csalódtam benne. Mindenkitől csak azt hallom, hogy ilyen, meg olyan kommersz, meghogy elcsépelt amerikai történet s ami jó benne, az csak a sok vizuális effekt. Hát nem osztom ezt a nézetet. A vége sejthető a filmnek és vannak benne óvodásoknak való jelenetek, de mondanivalója is van... és elég aktuális. Érdemes megnézni mindenképp.

Mostmár csak a fekvőtámaszok fele s irány az ágy (másik felét elővigyázatosan ma este, indulás előtt lenyomtam).

Tehát: mindenhol jó, de a legjobb úton :D
Bon voyage!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése