2010. május 12., szerda

Térkép, póló, miegymás

Ha a mai napot puszta szavakkal kellene jellemezni: lekváros kenyér, szerelés, teleszkóp, üléscső, térkép, póló, Gekkó, buli.
Ha nem: reggeli után bementem a céghez, felszereltem a tegnap vásárolt csomagtartót és ülést a biciklire és beállítottam a váltót. Elvittem utána a Freestyle-ba teleszkóp szervízre, majd vettem rugós üléscsövet, hogy kényeskedjek. Hazaérve két órán át csináltam a túratérképet digitálisan, ami már csak nyomtatásra, útkijelölésre és összeragasztásra vár.
Aztán finom volt a virsli ebédre, utána "E"-vel csapatpólót választottunk magunknak, majd belecseppentem egy szülinapozós buliba, ahonnan most értem haza.

Becsúszott mára még egy hattalmasan jó film, a: "Invictus". Arról szól, hogy tudta Nelson Mandela megváltoztatni az országában uralkodó ellenszenvet a fehérek és feketék közt a béke és a szeretet eszközével 26 év börtön után. Köttelező film! És egyáltalán nem unalmas. De előtte mindenképp utána eléje olvasni!

Itthon a szokásos, majd alusz, mert ráfér. Holnap "Sz"-nek intézek valami diplomakivevős dolgot s azt összekötöm még ezzel-azzal, mint kellemessel a hasznost.
S a verseny utáni napra is megvan már a pOgram, úgyhogy jó a kedv, ugye :)

Na, üdv is,
-P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése