2010. június 1., kedd

Ma se sokminden

Talán a gitáron volt a legnagyobb hangsúly s azon belül is Mama Cass Elliott - Dream a Little Dream című dalán. Nem hinnétek, hogy nem is olyan egyszerű elgitározni.

Másrészről nemsok minden. Finom volt a töltelékes káposzta utolsó része, aztán belebolondultam egy kis flash játékba: Little Stars for Little Wars. Muszáj volt végigvinnem, nem bírtam feladni. Röpke három óra alatt sikerült is megcsinálnom mind a 27 szintet.

Nem bírtam végignéznia Where the Wild Things Are című filmet. Már másodszor estem neki, de valahogy ez nem az a film. Talán harmadszorra.

Nagyon szar, esős nap volt ma. Szomorú, hogy már június van és még alig volt jó idő. Globális felmelegedés... hah! Csak szegény futárokat sajnálom.

Érdekesség, hogy szeretek összehasonlítani két, vagy több különböző helyről érkező információt. Pl: történelem órán tanult eseményeket a néhai helyszínen kutatgatni (várrom, harcmező stb), aztán meg egy történelmi regényben utána olvasni. Valójában ez a legjobb módszer arra, hogy tartósan az eszembe véssem. Ezek szerint szeretem eszembe vésni a dolgokat...

Holnap teszek mindenképp valami hasznosat.
Ja, s a hasznosról jut eszembe, hogy fekvőtámasz-elmaradásomat 450-re csökkentettem. Lassan utolérem magam.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése