2010. június 3., csütörtök

Bitzikli

Azt mostam, tisztogattam, javítottam a nap nagy részében elég nagy sikerrel. Említettem, ugye nemrég, hogy a hátsó kerékkel van valami gond. Na, szétszedtem s kicseréltem benne a zártcsapágyakat kb 2 Euro összértékben. Ólcsón megúsztam. Igaz, elég drágán vettem annak idején az agyat (40 Euro) ahhoz, hogy a javítása olcsó legyen. Most már gurul, ahogy az meg van írva.
Közben észrevettem, hogy baj van a szabadonfutóval (recsegős rész), mert kicsit kotyog. De azt nem cserélem, addig megek vele, míg muszáj nem lesz mást venni helyette. 40 Eurot nem adok ki megint.
Fékbetétet bevittem Ferodonékhoz, csinálgassák ügyesen. Most már nem volt arcuk azt mondani, hogy nem lesz kész a héten. De ne szidjam őket, mert rendesek, na. Kiderült, hogy az egyik fickó magyar. Pedig multkor mennyi sületlenséget összemagyarázhattam, hogy milyen anyag, meg miért sürgős, meg hova kell, meg hogy kopik s társai. Igazán szólhatott volna, hogy ne öljem a nyelvem.
A lényeg az, hogy a bicikli csillog-villog s már csak a fékbetét hiányzik belőle. S egy rugó a váltóba, de az várhat.

Megtudtam, hogy hétvégén lesz Nagy Bihar túra. Azt szeretem. Gyertek ti is s hozzatok szenwist!

Többen gratuláltak ma, városban tekergésem közepette a Tour de Túros nyerésemhez, ami, hát meg kell hagyni, jól esik, bár nemigen szeretem, na dícsérnek. Mármint, ha túldícsérnek. Igaz, hogy ez a helyezés jórészt a szerencsén is múlt, de na. Attól még első. Közben megvan a ranglista és kerültek fel képek is az oldalra a díjátadásról. Nem spóroltak a digitális "filmkockával".

Bicikliszerkesztésemből hazaérkezve kissé jácodoltam flessjátékval s majd jó fél órán át regisztráltam "H" barátom készülőfélben lévő weboldalára, a BizChest-ra a BikeXpresst. Igaz, hogy még a weboldal nincs teljesen kész, így azt se tudom még megnézni, hogy mutat a BikeXpress profilja, de na. A kérésének eleget tettem tiszta lélekkel. S háha kitudja, még jól jöhet. Hálából küldött nekem néhány jó retró zenét, amit még annak idején, első éves szobatársakként ronggyá hallgattunk: Stereo MC's - Step it Up. Dejól esik füleimnek.

Na, így a mai napról. Finom volt a két finom szendvics a Gekkóban ebéd gyanánt. Ja s nefelejtsem, hogy a műhelyben még ránéztem egykét beteg biciklire is. Fizikailag is.

Megnéztem a "When in Rome" című szerelmetes vígjátékot, aholis egy lyán nem tudja, hogy kiválasztottja azért szereti-e, mert varázslat történt, vagy tényleg. Na, mit szóltok, melyik a helyes válasz?

Érdekesség, hogy tegnap este elkezdtem azon gondolkozni, hogy november egy óta hány fekvőtámaszt csináltam tegnap estig, de hirtelen arra ébredtem, hogy reggel van. Tehát nem sikerült. De most kihasználom a lehetőséget, hogy itt van előttem a leptop s kiszámolom gyorsan, háha nem alszom bele.
.
.
.
.
.
Na megvan! 21714 az eredmény. Ezt ide leírtam, megjegyzem s majd dejó, hogy van ez a blog s nem kell újraszámoljam mostantól egy év múlva, hanem csak egyszerűen hozzáadom ehhez a számhoz a................ 73730-at s majd rá egy évre a.............. 92710-et s így tovább (változik a szám, mert minden héten emelek kettőt a fekvőtámaszok számán). Hogy tavaly november előtt mennyit nyomtam, annak most nem esem neki.
S még azt is el akartam mondani, hogy már csak két nappal vagyok elmaradva. Jessz!

Így tehát a máról. S jőjjön a holnap. Hagyom is.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése