2010. június 14., hétfő

Ötezer játék kiskacsa

Ennyi úszott ma lefele a Körösön a Garasos hídtól a Ferdinánd hídig. Sárga volt tőlük a folyó. A nyomorék gyerekekért szervezett nagyváradi jótékonysági akció része volt ez is szintúgy, mint a mai bicicklis felvonulás a város szélétől a központig mag különböző koncertek és játékok.
A játékkacsákat öt lejért lehetett bérelni és, akié az első lett az úsztatásban, 380 Euro nyereményben részesült. Nem semmi.
A biciklis felvonuláson még az ilyen kicsik is részt vettek:

A felvonulás után egyet söröztünk, aztán irány haza.

Mai filmezés eredménye a: She's Out of My League. Egy hagyományos "rossz pasi jó nőt csíp fel" tipusú film, de nagyon jóra sikeredett.

Finom volt reggelire a pangasius halfilé.

Kicsit haladgattam a weboldallal, de látványra semmi sem mozdult.

Érdekesség, hogy ma edzettem kicsit úgy, izomra és nagyon jól ment. Talán azért, mert lefogytam? Az nem lehet, mert az ugyanolyan nehéz súlyt jobban bírtam emelni, mint eleddig. Talán a délutáni energiaital, amit behörpintettem, esetleg ebben a nyári melegben jobban aktiválnak az izmaim. Kitudja.

Ésakkor holnap diszpécser leszek egész nap, tehát most alvás.

Viszláth!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése