2010. június 17., csütörtök

RAAM és szúnyogok

A RAAM, az a Race Across America elnevezésű, az Egyesült Államokat keresztbe - óceántól óceánig - átszelő bicikliverseny. Nagyon kemény. Olyanok vannak, akik nyolc nap alatt úgy lenyomják az ötezer kilométert, hogy összesen tíz órát, ha alszanak. Azt mondják, a világ legnehezebb versenye. Ha minden igaz, holnap ér be Jure Robic, az első helyezett. Van egy magyar résztvevő is: Szőnyi Ferenc. A solo kategóriában jelenleg 12 versenyző van "pályán", hat feladta. Az állás itt tekinthető meg.

Na, most éppen ezt nézegettem és nem tudom mitől, de hihetetlen mennyiségű szúnyog gyűlt be ide a nappaliba. Annyian vannak, hogy most, miközben a bejegyzést írom, olyan is van, hogy egyszerre négyet-ötöt látok a leptop fényében. Mást se csinálok, csak hessegtetem magamról félkézzel, mikozben pötyögök. Nade nem baj, mert nemsokára megyek be a szobámba, ahol csend van és békesség, köszönhetően a jóféle, folyadékos szúnyogirtónak. Előtte még azér egy lekvároskenyér elfér.

Volt ma még Morénás biciklisgyűlés is, ahol megbeszéltük a hétvégi barlangászós biciklitúrát. Dejólesz.

Érdekesség a sok szúnyog.

A Fixivel ma jót haladtam. Szereztem a műhelybéli biciklirakásból egy jó első fogaskereket, kiszépítettem, lefestettem és le is lakkoztam. A felni is és a küllők is ugyanígy jártak. Itt van pár kép, hogy lássátok, nem hazudozom:

Előszöris küllők festetlenül, állványzatban:

Aztán küllők lefestve (már este van):

És itt az első fogaskerék az első felnivel:

Elég szépen alakul a bicaj. Sehol nem találtam ma felnit a hátsó kerékhez, de este "Z" barátom megnyugtatott, hogy neki van egy jóféle. Szuper! Holmi szirszart nem akarok beletenni, hamár az első kerék duplafelnis és szegecselt lesz...

Finom volt a szalámis-sajtos-csiliszószos-kecsapos makaróni.

Mai nem nem volt se szaladgálás s e biciklizés, mert a tegnap úgy meghajtottam Kovácsi fele, hogy kicsit megfájdult a lábam. Remélem, holnapra elmúlik. Volt viszont erőlködés s még egy kicsi hátramaradt estére is a fekvőtámaszokból, úgyhogy pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése