2010. június 24., csütörtök

Fénykép-nap

Az egész délelőttöm arra ment rá, hogy a fényképeket rendezgettem a Picasa 3 fényképrendezgetővel. Ez egy olyan jó kis program, amely felismeri az arcokat és akképp lehet kiválogatni, hogy ki ki az, meg hasonlók. Ha tehát most egy ismerősnek a képeit keresem, akkor csak lazán kiválasztom a csoportját és máris minden előugró fényképen ő is jelen van. Jó kis program.

Érdekességként el lehet gondolkozni azon, hogy, ha egy ilyen kis ingyenes program képes ilyen jól az arcfelimerésre, akkor miket használhatnak a direkt, hivataloan erre szakosodott szervek. Gondolom, csak felmutatnak a számítógépüknek két fényképet rólam és máris az összes képemet maguk előtt látják, ami fent van az interneten. Félelmetes, hogy mikről nem tudunk. Mundjuk, attól ma még nyugodtan alszom.

Délután megnéztem az "Exam" című filmet, ami a "Die Experiment"-hez hasonlóan egy szobában játszódik le. Tesztet író munkavállalók szerepelnek benne (nyóc darab), akik mindent megtesznek azért, hogy jobbak és alkalmasabbak legyenek a megpályázott munkára, mint a vetélytársaik. Jó kis izgalmas film, bár a végétől nem vertem földhöz magam. Ahhoz képest, hogy eléggé nóném színeszekkel volt tele, jó kis filmnek mondható.

Nameghátpersze volt játék is, ha már letöltöttem a CS Source-ot, hát játszodtam is vele. Jó a grafikája, meg minden, de nem lesz valami hosszúéletű a játék, mert nem igazán lehet benne fejlődést elérni, csak lő meg lő meg lő az ember s tocsog minden a vértől, meg tiszta aréna, de csak hálózatban lehet játszani és azt én nem élvezem annyira.

Volt még szaladgálás is és mennyit futottam? Na, mennyit? Hát jeszz: megdöntöttem a világrekordomat, ami pedig elég jónak számított eddig is. Ide figyeljetek: 18 perec, 51 másodperec alatt futottam le a 4,1 km-t. Mindjárt be is írom az online edzésnaplóba, ahova mindigis fel szoktam tenni az edzéseimet.
Futás után a hasizmomat gilkoltam, de a karomat se hagytam pihenni. S most még jön a fekvőtámasz, amivel még mindig el vagyok maradva. 2 nap lemaradás van, a többit letörlesztettem. Jaj.

Finom volt az itthon készült csirkesonkás melegszendvics.

Megyek, gyorsan elteszem magam holnapra, mert este is későn feküdtem s úgy ébredtem, hogy alig értem be ma kilencre.

Ja, s milyen jó dolog, hogy édesanyám - ha közvetetten is, de - el tudja érni Kányádi Sándort. Ennyi, ha valaki két faluval odább születik Sándor bácsitól :)

Tehát akkor puszipá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése