2010. június 19., szombat

A péntek este

Lejárt egy hasznos hét. Volt benne bicikliszerelés, szervezősdi, edzésecskék s miegymás.
Holnap a rossz idő miatt nem lesz túra, pedig asszem, ma rekordot döntöttem a gumicsere idejét tekintve.
Könnyítettem a biciklin is: lecseréltem, ugye a gumikat, aztán az ülést és az üléscsőt és így már csak 14,10 kiló. Nagyon érzőfik rajta a másfél kilós súlykülönbség. Ha jó idő lesz mégis holnap, lehet elugrom egy lájtos edzésre valahová a környéken.

Haladtam Fixivel is. Megvan az új felni "Z" jóvoltából, aki tiszta ingyen megajándékozott egyel, ami duplafalú és szegecselt és legalább olyan jó, mint az első.

Megvannak hozzá a küllők is, már csak egy agy kell, mert a mostaninan túl rövid a menete (fogaskereket is vettem, meg láncot is). Szép, rövidre vágott kormányom is van már. Itt egy kép arról mi készült el mostanság:


A RAAM solo kategóriájában indulók első helyezettje nemsokára beér a célba. Már várom a holnapi eredményhirdetést. Háha sikerül magyar honfitársunknak, Szőnyi Ferencnek feljönni a hetedik helyre.

Megint tele vagyok szúnyogokkal, de megint gyorsan távozom is tőlük nemsokára s akkor jól kitolódnak.

Finom volt a melegszendvics a Gekkóban. Holnap délre kalbászos tojásrántotta paradicsommal. Már kívánom.

Érdekesség, hogy édesanyámék házára rádőlt egy tízméteres fenyőfa, de hál'Istennek, sok kárt nem tett benne. Már el is vitték onnan darabokban. Mármint a fenyőfát...

El kellene számolni a héttel pénzileg, de azt majd holnap reggel szépen.

Sakkor végre alvás jó sokáig.

Menjetek ti is valahova izzadni a hétvégén.

Ja, s szólt "G" néni, hogy jön a hétvégén a félévi lakbérért :(

Táj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése