2010. június 13., vasárnap

A meleg...

..., ami egész nap végigkísért. Mostanában annyira meleg van, mint amennyire ezelőtt esős volt az idő. Kegyetlen. 35 fok nappal, este pedig 24. Lezuhanyoztam négy órával ezelőtt, de most megint csinálhatom újra. Nem lehet így lefeküdni, elkap a hányinger.

Megvolt ma a ballagtatás itt-ott egy csomó embert felköszöntöttem, azaz, pontosabban: sok sikert kívántam legtöbbjüknek.
Utána haza, kis kaja és irány az IronMan starthelye. Mindenféle ismerősök oda voltak gyűlve és szurkoltak a többi ismerősnek. Szurkolás közben elléptem egyet kosarazni a 35 fokos tűző napsütésben. Lejátszottunk öt szettet, amiből csak egyet vesztettünk a helyszínen verbuválódott 2 vagy 3 fős csapatommal.
A végére már alig tudtam szuszogni. Otthon nem szoktam ilyen melegben kosarazni anno. Ezt is meg kell szokni külön.

Volt még gitározás és filmezés is: Getting Postal. Nagyon jó film: egy képzelt, misztikus középkorban játszódik, ahol a posta versenyzik egy "modern" üzenettovábbító eszközzel. Nagyon jó kis kaland-komédia. Jók a színészek és nagyrészét Budapesten forgatták.

Finom volt a virsli vacsorára.

Ennyit a máról. Érdekesség, hogy ebben az évben először történik, hogy nyugisan ülök a gép előtt, írom a bejegyzést és folyik rólam az izzadság. Szép kis este lesz.

Puszipá! S a ballagottaknak soksok sikertet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése