2010. június 17., csütörtök

Szervezgetősdi

Ma bevittem magammal kilencre a leptopot a Gekkóba, felcsatlakoztam a hálóra, aztán onnan nekifogtam a szervezősdinek. Tusványossal kapcsolatosan megcsináltam a szervező stábom adatlapját, el is küldem, úgyhogy ott minden naprakész, a Nyári Egyetemmel kapcsolatosan pedig átírtam/javítottam a kiírást és a programtervezetet. Azzal is jól haladgatunk. Holnap fel kell hívjam Berecz András mesemondót, hogy beszéljük le a már előzőleg megtárgyalt esi előadását.

Ez egyfelől. Másfelől haladtam a weboldallal is. Új dizájnt kapott.

Lemértem a túrázó biciklimet. Elcsodálkoztam, hogy 15,55 kiló. Azt hittem, nincs több 14-nél. Lecserélem az ülést és az üléscsőt és akkor lehet, hogy 15 alá esik.

Megvolt az esti mozgás is: biciklizés. Este negyed kilenckor indultam Hegyközkovácsiba s fél tízkor már a Gekkóban söröztem s dartsoztam s meccset néztem s vesztettem egy sört, mert a rohadék, hazai Dél-afrikaiak nem tudtak egy gólt rúgni. Valami 25-ös átlagot diktálhattam.

Nagyjából ennyit a napról. Finom volt még a szalmakrumpli estére, de még egy lekvároskenyér elfér.

Érdekesség, hogy volt még valami, de az nem jut eszembe. Majd holnap.

Remélve, hogy holnap is legalább egy ilyen hasznos napom lesz.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése