2010. június 20., vasárnap

Tekerős vasárnap

Az úgy kezdődött, hogy tizenegy előtt kicsivel kimászom az ágyból, reggelizem, kicsit kánterezem s érzem, hogy valami úgy hiányzik. Sütöget a nap szépen, csiripelnek a madarak s én itt üldögélek bent. Na, egykettőre összeszedtem magam s negyed óra múlva - úgy fél kettő fele - már tekertem is. Hogy hova, azt menet közben döntöttem el. Élesd lett a cél. Úgy gondoltam, ha jó az idő, még a Királyhágót is meglátogatom, de ez elmaradt. Élesd fele végig szembeszelem volt, nyomtam becsületesen, de csak 25,5-ös átlagot tudtam kihozni magamból. Ahogy beértem Élesdre, egyből mentem volna be a már ismert bótba, aminek ki is volt akasztva az ajtajára, hogy "deschis", de hazudtak. Zárva volt. Innom, meg ennem márpedig muszáj volt valamit, mert az úgy volt benne a tervben. Keresgéltem hát mélyen a blokkok között egy nyitva levő ábécét s ott feltankoltam kalóriából hirtelen.
A hazafele út már mindjárt jobban ment/jött. A szembeszél ugyanis hátszéllé változott, a gyenge emelkedő pedig lejtővé. Na, hazafele kentem is soksok kilométereken keresztül negyvennel s így a jövet mért átlagsebességem 34 km/h lett. Az azt jelenti, hogy az oda-vissza táv átlaga ekképp 29,7 km/h.
A hazafele út gyors megtételét köszönöm részben szponzoraimnak: a hat lejes Burn-nek és a Prodigy-nek:

Nemsokkal az eső előtt érkeztem meg, úgyhogy ez fix ki volt számolva.

Hazaérkezés után tíz perc csöndes regenerálódás s aztán ment tovább a nap. Megnéztem a "Hot Tub Time Machine" című komédiát, amelyben négy barát egy nagy megrészegedős pezsgőfürdőzés alkalmából visszamegy az időben 20 évet s mindenfélét tökéletlenkednek, hogy ne változtassák meg a jövőt, amibe minél hamarabb vissza szeretnének jönni. Jó film jó színészekkel.

Érdekesség, hogy jövő hétvégén megyek haza. Is. Valójában Kirulyfürdőre megyek Tusványos megbeszélésre, de édesanyámhoz is bekukkantok.

Finom volt a pityókatokány, amit "M" lakótársam ajánlott fel.

Mára ennyit, korán fekszem. Holnap meg kellene tervezni a levonósokat Fixire. Legyen már belőle valami. S úgy néz ki, kell vegyek hozzá valahonnan fixi agyat, mert más agyakon túl rövid a menet. Lehet, ellépek érte Debrecenbe. Meglássuk.

Addig is jóéccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése