2010. június 12., szombat

Ésakkor ölemben a géppel

Tegnapelőtt este óta itt vannak "M"-nek a szülei és azóta, ha használom a laptopot, az a szobából történik, akárcsak most.

Megvolt a nehéz nap is. Valahogy megérezték a kliensek, hogy csak két futár van - "L" meg én -, (diszpécserünk pedig nincs - ma -, így a telefonokra is "L" válaszol menet közben, nagy nehezen) és annyit rendeltek, hogy a héten egyik nap sem ennyire sokat. Tehát volt, mit hajtsunk. "L" például ma megkereste a 30 Eurot, igaz, meg is dolgozott érte.
Én éppen annyit kerestem, hogy vettem belőle egy új 8-as rendszerű KCM láncot a futárbringára, egy fehér festéksprayt és öt gombóc fagyit. Ezzel el is fogyott a kereset.

Kicsit leégett az oldalam, mert muszáj volt majóba menjek, annyira forróság volt ma. 34 fok. De elmúlt szerencsére s most, éjjel háromnegyed egykor már csak 24 van.

Futárkodás közbeni pihenéskor még volt annyi időm, hogy szétszedtem a Fixi első kerekét, hogy jól tisztítsam meg minden egyes darabkáját és utána fessem le fehérre. A felni és a küllők fehérek lesznek, az agy pedig fekete. Wááárom már, hogy kész legyen, de nem szabad elsietni, mert azzal elszarhatom az egészet.
Before:

After:


Finom volt a virsli.

Érdekesség, hogy olyan meleg van, hogy, ha fürdés befejeztével kimosom magam után a kádat, attól megint megizzadok és zuhanyozhatok le. Azért zuhany, merthogy utána alig kell kimosni a kádat...

Volt ma még sok érdekesség, de azok aprók ahhoz, hogy nagyon kitérjek rájuk: pl lezártam a Tusványos mindenes és infó sátras jelentkezési listát, gitároltam, hetet elszámoltam, "At" levágta a hajamat, amit ezúton is köszönök neki, jeges teát ittam ésatöbbi.

Holnap ballagások; aktív délelőtt lesz... s talán délután is.

Joccakát mindenekinekh!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése