2010. június 15., kedd

Kínai minden

Elhoztam a tehnoelectric-től a dolgokat, amiket tegnap rendeltem. Kb olyanok, mint amilyenekre számítottam. Mind kínai persze, mint manapság minden, de a mérleg pl nagyon tetszik és jól is működik. Holnap ki is próbálom, hány kiló a túrázós biciklim. A futárbiciklimet már lemértem: 15,97 kg. Kicsit nehéz szegény, dehát CroMo váza van.

Reggel bementem kilencre, hogy dolgozzak valamit, de egy ideig csak tettemvettem, nemigen tudtam kezdeni magammal semmit. Azán Zapp számla fizetés, egyeztetés "K"-val, hogy milyen nyomtatványok kerüljenek fel a Fixire s utána voltam tehnoelectric-éknél s finom lett a szalámis makaróni sajttal és kecsáppal.

Felraktam a Counter Strike Condition Zerot s kicsit játszogattam vele, aztán most alvás.

Érdekesség, hogy holnaptól vagy szaladni, vagy biciklizni fogok egy jó ideig rendszeresen. Mikor mit.

Ésakkor jóéjt a lekváros rizsre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése