2010. június 14., hétfő

Rendeltem

A tehnoelectric.ro-ról megrendeltem csomó mindent. Édesanyámnak írószereket, meg ollót, meg hasonlókat, magamnak pedig 0-40 kilóig mérő mérleget a műhelybe, leptopalávalót az ágyba, fényvisszaverő szalagot, meg társait. Ez volt ma este.

Nappal egész végig diszpécser voltam diszpécserünk helyett. Eleinte unalmas volt, de, mikor leszakadt az égből egyszerre hat méter víz, már nem is bántam annyira, hogy nem én vagyok, aki futárkodik.

Ezen kívűl sok érdekes nem történt a mai nap, csak még egy:

Érdekesség, hogy édesanyám úgy gondolja, hogy ő benevez még egy egyetemre. Angolra. Igaza van: "jó pap holtig él tanul" :D
Hát hajrá!

Finom volt a szalonna fokhagymával, paradicsommal és sajttal, de azért még megeszek vacsorára egy pár szelet lekváros kenyeret tejjel. S akkor nyolckor kelés, mert nem elég, hogy dolgozni kell, de még azt is ki kell találni, hogy mit?!

Elmondom még, hogy fáj a vádlimban az izomláz.

S akkor jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése