2010. június 23., szerda

Új külső (nem biciklihez)

Ugye, hogy jobb így. Már két hete minden bejegyzés előtt felugrik egy üzenet, hogy alakítsam át a blogom megjelenését az új tervezővel. Na, megtettem, nem idegesít többet. Így amúgy is kalandosabb, barátibb, ízlésesebb lett.

A mai nap vásároltam Fülesnek ehető játékcsontot, két bolhairtót, meg valami játéklabdát, hogy örvendjen, mikor engem lát.
Megcsináltuk "K"-val a Fixire való levonósokat, ha minden igaz, holnap kész lesz.

Volt ma még rendrakás a műhelyben, hátsó felni és első agy lefestés, s ahogy megvannak a matricák, végre szerelhetem is össze a kicsikét.


Jácodoltam még a kánter sztrájkkal is s úgy belejöttem, hogy már csak az expert szint van hátra s abban is jó előre haladtam, DE! Letöltöttem az új Counter Strike Source-t. Hű, hát annak nagyon ott van a grafikája az 1.6-oshoz képest. Asszem, egy ideig nem fogok játszani a régivel. Ahogy letöltöttem, ki is próbáltam s úgy belejöttem, hogy odaégett a tej... Nade felhígítottam egy kis hideggel s máris fogyasztom a cinnamonos tejbepapit. Jajbefinom!

Néztem még egy jó filmet is: "City Island". Nagyon jó volt: egy család nagyon tönkre van menve, mindenki utálja a másikat, mert senki nem őszinte senkivel, de aztán jön egy nemvárt fodulat és minden megváltozik. Jó nagyokat lehet rajta kacagni s sok igazság is van benne.

Érdekesség, hogy az ételek íze az idő elteltével mennyire máskép érződik. Ez alól van legalább egy kivétel. Tegnap vettem a Pennyben rahátot. Na, annak ugyanolan az íze, mint annak idején az óvodában, az iskolában, vagy az egyetem kantinjában. S ebből mi a tanulság? Az idő telik, a dolgok változnak, de a rahátra mindig számíthatsz! ;)

Ja, s Hobó nem tud jönni nyári egyetemre, mert foglalt. Ki gondolta volna?

Vizlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése